inga söta röda prickiga gubbar mer för iår!

Hejsan!

 

NU är jag hemma från jobbet! Inga fler jordgubbar nu förräns nästa år, om det nu blir så att jag står bakom ståndet. Jordgubbarna tog slut  tidigare än vad vår planering sade, så jag missade två arbetsdagar. Skönt det, men en liten glupp i plånboken det får hända. Sönt iallafall!

 

Imorse cyklade jag och bröderna in till stan. Lillbrodern skulle handla jeans (det blev 3 par) och jag skulle handla ny skolväska och löpskor. Det inhandlades bara ett par löpskor för min del. Ett par Adidas. 

 

Idag börjar Kalmar Triathlon. Jag skulle hjälpa till men kunde inte idag, men jag ska hjälpa till imon:) 

Snart ska jag till Amanda och sova där, eftersom vi ska upp tidigt båda två imon. Men nu ska jag duscha lite och fixa och dona innan jag åker! 

HA det gott!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0