Jag är inte vaken längre, eller? vad händer?

Go kväll!

 Sitter och lyssnar på Lifehouse, underbart bra! och tänker. Jag vet dock inte vad det är jag tänker på, jag bara tänker..

JO, vet att jag har ont i huvudet nu. Usch. Det är något fel med mig, jag har haft huvudvärk i några dar nu konstant typ. Fy!

Imorse, eller rättaresagt i förmiddags var hela familjen ute på stan och vandrade runt på marknaden. Dock tog marknasturen väldigt fort idag, fanns inget interessant. Mest godis. Ja, så vi begav oss till storaffärerna istället, bla. Stadium där jag köpte en ny bikini -en bandlös, som jag ska använda som träningsbikini under lägret i augusti, J&C m-fl. Efter en stund tog vi en glasspaus. Jag fick bestämma vad för glass det skulle bli så jag tog mjukglass från Mcdonken. Den är så otroligt god, dock ahr den blivit dyrare nu?! Najnaj,nein bra! En liten vanlig mjukglass kostar nu 10kr, vanligt fall kostade den 7kr? Vad händer egentligen? Aja. Jag bjöd på glass denna gång,så dt känns bra. Mamma, pappa och Stefan blev glada iallafall! :)

 

Efter glassen fortsatte shoppingturen, dock inhandlades inget mer. Vi begav oss till Maxi för att handla. Jag och stefan köpte godis,hehe! Därefter gick jag direkt till jobbet- sälja röda gubbar fram mot kvällen. Många fotbollskillar kom in, roligt! :) En söt liten pojk kom och sponsrade mig, 50 öre. HAHA! gulligt värre. 

Säljandet gick dock segt. Inte så mkt kunder längre. Lustigt, vad händer? 

Ja, det vart en mysig dag! Lite seg ibalnd med bra! Nu ska jag fortsätta njuta av Lifehouse och borsta tänderna. Jag är trött!

 

Ciao mates!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0