just go away, please?`!

Ne, fy!

 

Jag sitter här med laptopen och tv:n påslagen (burn notice på TV- helbraigt!) men endå kan jag inte sluta tänka på att sommarsimskolan verkligen är slut?! Det har redan gått 4 veckor. Så otroligt fort har det gått.

Det blir inge mer tidiga morgonar, cykeltur på 4-5km varje morgon kl 8, dusch varje dag etc. Det känns så jädrans skönt! 

 

Jo, en väldigt trevlig och supergullig arbetskollega - Caroline, har lämnat käre kalmar och åkt hem till Markeryd. Därefter åker hon förhoppningsvis till Norge och jobbar och ytterligare därefter åker på en långsemester i Asien. Fy vad jag kommer sakna henne! Hon är så otroligt rolig och snäll! Omtänksam med! En otroligt underbar människa! 

 

Ne, usch. nu blir jag sådär känslomässig med..

Ne nu ska jag sluta! 

 

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0