kort och kort, eller?

Hej!

SKa fatta mig kort om dagen:

 

-lunch med familjen.MKt gott!

-Marknad i Kalmar stad,centrum med mamma och pappa. Sprang på massa goa vänner! Kul och se dem igen,ska jag säga. Älskade människor:) 

-Köpte ett par solbrillor på marknaden. Ett par svarta wayfares-modells brillor. Mumsiga är dem!

- Blev jätteyr när pappa och jag var på banken för att fixa mitt bankkort som är dum! Inte kul alls,blä. Trodde jag skulle svimma. Jag hade ätit, mkt! och druckit juice till lunchen. Lustigt.  Slutade med att vi fick åka hem eftersom jag mådde illa som nilla!

-Mamma och jag köpte godisremmar medans vi väntade på pappa som gick och hämtade bilen. Jag kunde som sagt inte röra mig för då skulle hela världen snurrar runt som en tornado. Godisremmarna fick mig att piggna till lite iallafall. Jag valde sur blåbär och sur rabarber. Dem var inte så goda. VÄLJ INTE DEM, tycker jag.

- åkte hem,slappade och åt skräp som nachos(hihi) och sen mat. Satt och diskuterade sveriges ekonomikrets med pappa och Stefan vid matbordet. HAHA!

-Slapp

-Promenad på 3km därefter löpning 2km.

-dusch. K A L L D U S C H. MUMS.

-Fullkornsknäckebröd med lätt keso och kryddor på.Sväljdes ned med två glas vatten.

-snart sängen.Nu, TV och data:)

 

Vilken dag va? :) Jadu!

Hur var er dag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0