Ölandet, där jag för all tid vill vara

Hej!

 

Nu är jag hemma, från Öland! Det har vart jätte kul och trevligt! Vi tog cykelbussen över till öland, var där hela dagen. Supermysigt var det! :) 

Vi gick av vid Möllstorp, cyklade vidare till Färjestaden och var där. Först åkte vi in till Köpcentret och shoppade, därefter gick vi in till Ica och handlade fika och cyklade mot havet.  Vi åkte till talludden. Hur mysigt so m helst. Dagen har vart superbra,mer kan jag inte säga för det har vart så underbart mysigt och roligt! :)

Jo, såg en upersnygg kille vid havet! Han var otroligt snygg, ojoj! :D (stort smile). Öland har snygga killar miAnsann! (haha)

 

Jojo.. Vi badade. Det var 20 grader i vattnet, vilket jag tyckte inte stämde! DET VAR APKALLT! Vattnet var fint,likså botten och utsikten! Jag älskar Öland. Det är så otroligt fint där! Sanslöst!

 

Nej,nu ska jag sova, Imorgon blir det att gå upp med tuppen coh åka och jobba! Smågluttarna ska lära sig simma och jordgubbar ska säljas!

 

PS. Köpte en jättegullig blommig bomulls tröja idag i Öland. Den gillas mkt! Bilder från Öland kommer! :)

 

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0