pytteskinn,

Go morgan! 

 

Tv:n är påslagen, next bredvid laptopen, såklart!

 

Jag var uppe tidigt idag. Satte väckarklockan på kl 09. Självklart vill jag väl inte missa sim-VM. Phelps simmar 200m frisim idag! Anledningen jag gick upp för och kolla för att vara ärlig! :D 

Det såg mktbra ut, jag ångrar inte att jag offrade min sovmorgon för det! Det är så sjukt otroligt som han simmar och varje gång man tittar på hans lopp får man gåshud, eller pytteskinn som Caroline säger,haha!  Vilken man!

 

Jag sitter här och kan inte äns vänta tills ikväll då Sarah Sjöström simmar final på 100 fj. Det ska bli så sjukt kul och se. Och fort kommer hon simma minsann, det går inte att tvivla!

 

Annat än simning då,

Min älskade storebroder kommer hem till Kalmar idag. Han har vart i USA i 4 veckor och kom hem till sverige för 2veckor sedan. Nu kommer han hem till sitt rediga hem,säger jag. Det ska bli kul och se han igen:) och presenter vet jag att jag väntar, om nu får säga så? Det är inte därför jag älskar han så mkt, utan för att han är grymt bra på allt och alla sätt! JA! så är det!

 

Nej, nu ska jag fortsätta mitt gloande på sim-VM. Jag finns aktivt på Twitter! Follow me, gärna :)

 

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0