skalet sprack till sist. Där ser man!

Hej, eller menar god kväll! :)

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag nu. Jag vet att min ursäckt som snart kommer ploppa ut är helt dum. Men jag har varit jättetrött och lite smått sur ibland. Mestadels pga av trötthet, så ja, jag har inte orkat göra mkt mer än tvingat mig upp på morgonen, cykla till jobbet, jobba, äta, glo på tv, bada, sola, slappa och återigen äta!  USch, jag låter så deprimerad, ffy!

 

Sommarsimskolan går bra. Jag har kommit på att jag har tröttnat så in i skogen på att varje morgon åka in till simhallen och se samma busiga och jobbiga barn, och inte minst föräldrarna. Nu när man väl börjat komma barnen närmre och lärt känna dem mer nu så börjar de öppna sig allt mer. De busar, skriker, gör som dem vill,kramas, pratar, skrattar, berättar om deras kompisar och djur, ja vad vet jag, jo allt mellan himel och jord pratar dem om. Det känns  och är både positivt och negativt. De börjar visa sitt rediga jag, och det gillas. Men allas rediga jag är inte alltid den finaste. MEN, jag är glad endå. Det är kul att lära känna nya barn, de är så spännande. Att se dem utvecklas och göra framsteg är så otroligt roligt!  Vi har blivit som en familj. Och det känns roligt, och bekvämt! :)

Att de är jobbiga och busiga, ja.. Vad ska man göra åt det? Jag är själv busig, och jobbig. ..och jag är också ett barn.. Barn är jobbiga och busiga. Det ligger i deras natur, det är normalt. Barn som inte är jobbiga och busiga är inte normala.

hehe.

 

Man må tacka så jätte mkt för det underbara vädret! Det har vart stekhett nu de senaste veckorna. Det gillas mkt! Sums up för det! 

 

Jo, jag känner att jag måste ta mig i kragen snart och ta på mig joggingskorna och bege mig ut på en löparrunda! Jag har sagt det miljontals gånger men inget blir av" nEJ NU MÅSTE JAG SKÄRPA MIG! jo"

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0