Vilken flopp,flipfloppen gick till och med av!

Helsan kvällsmänniskor!

 

Jag har inte hunnit blogga idag så jag börjar med och beb om ursäckt. Jag och mina bröder har städat vardagsrummet och möblerat om.Dock är vi inte klara, men det kommer. 

 

Michael phelps förlorade idag på finalen, 200m frisim, mot tysken Paul Biedermann. Fy fan vad arg jag blev! Usch! Jag är fortfarande irriterad!! Stefan,min lillbror och jag slog vad. Han sa Biedermann och jag Phelps. Gissa vem som tvingas diska och torka borden, 150 situps, 100 armhävningar, 2min plankan, 30 dips, 30 kn'böj etc?! ÅHH!

OCH, jag kan verkligen inte fatta att Phelps förlorade, speciellt mot Biedermann som knappt har en startpall i sin hemstad. Ne fy! DUmma tysk(haha förlåt). Jag som verkligen ville att Phelps skulle vinna. Men å andra hand så förtjänar Biedermann endå ett VM-guld. Phelps har ju redan så många så det räcker! :)

 

ja,nu ska jag slappa lite!

Ha den fortsatt trevlig kväll som snart tar slut:D

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0