chillidill

Hej!

Dagen har vart jättebra! Vaknade vid 07, åt frukost, cyklade in till simhallen och jobbade fram till 12 slaget.

Åkte hem och grillade vid stugorna ca 100m från vår lägenhet med Stefan. Jättemysigt var det! Vädret var perfekt, maten var perfekt,allt avr perfekt! Vi hade jätte trevligt. Grill,sol och chill, bättre kan det inte bli! Därefter, efter grillningen blev det slapp i solen, vi låg och stekte och bara slappade helt enkelt. Det behövdes verkligen, kände jag!  Kort därefter,skulle jag åter igen cykla in mot stan, in till maxi för att jobba. Sälja jordgubbar. Det var många kunder idag. Jag lyckades sälja 150L jordgubbar på mindre än en timma. Nytt rekord! :D Därefter, gick det långsammare. MEn jordgubbs sugna människor strömmade på hela tiden endå:) Kom hem vid 22. Jag är inte så jättetrött..snarare lite halvt pigg. Åt glass när jag kom hem,hehe! Glass och tropisk ffruktsallad, hackade cashewnötter och chokladsås! Mumisgt värre

 

Nu tror jag  jag ska förbereda mig för sängen. Imon ska jag stiga upp vid 07, så det är nog bäst att gå coh lägga sig nu! :)

Vi hörs imorgon vänner!

 

Tacka för engångsgrillen"

 

Denna hoj lär jag spendera väldigt flitigt denna sommar. Det gillar jag! Cykelturer rensar hjärnan från all bekymmer. Man hinner tänka efter, känna efter och bara vara för sig själv och slappna av.

 

Jag, bakom jordgubbs ståndet. 

 

jag - lukta klor i en månad. Torr hud, torrt och slitet hår efter all dusch varje dag. Ingen sovmorgon i en månad, vakna kl 07 varje cardag i en månad, omgiven av massa barn i en månad, lära känna nya lustiga barn och föräldrar. Det är alltid någon specifik och väldigt utmärkande. Ja, lustig. :)

Men jag är van av klordoften och hela rubbet. Klor är en del av min vardag nu, kan amn säga:)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0