dagens. .

Dagens fulaste: Någon stängde av elektriciteten i simhallen idag, så inga duschar funkade i morse. Simhallen var för övrigt stängd, men vi i simsällskapet hade endå träning.

Dagens roligaste: Vi 3 tjejer som var på träningen imorse, fick gå över halvduschade till killarna och duscha klart. Det var länge sen man var på f.d damernas, som numera är herrarnas!

dagens jobbigaste: sälja jordgubbar. Nationaldag=jordgubbar=MASSSA kunder! Stressigt, och jobbigt! Och, jobbiga kunder!

dagens sötnos: Emma Sejsing, som lät mig låna hennes handduk och vår trevliga pratstund. Jag glömde min hos killarna. Inte ska jag gå naken in till killarna?! Tack, Emma.

dagens tråkigaste: att jag inte orkar börja på mitt dumma tal som ska hållas på skolavslutningen! Jag kan inte sammanfatta 3år av glädje på bara några rader.

dagens trevligaste: Glass inne i staden  med lillbrodern. Sol och glass= helbra!

dagens dummaste: måsarna som kom och åt upp mina pommes, när jag var ute och åt med Stefan.

dagens lustigaste: EN kvinna i 30års-åldern som idag kom och köpte 10L jordgubbar. Hon var lustig. 35kr/L. 

dagens mumsigaste: tårtan som bjöds vid Coop. Den var god! och kladdkakan och pajen!

dagens oro: mitt tal. Den är inte påbörjad ännu, och jag har ingen som helst aning vad jag ska säga. Skolavslutningen. Jag vill inte att den dagen ska komma, för jag vill inte lämna min klass. Betygen, dem känns inte bra! Inte alls. FAN KEMI"

Dagens gullunge: Ida, Hon är så gullig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0