dance till you drop your feet, and then dance some more, and more.

Åh,fy vilken härlig kväll! Jättegod grillbuffé och pana cotta, dålig musik för det mesta men det var endå fullt ös på dansgolvet. Man blev lite smått galen, adrenalinkicken var på högsta volym, kan jag säga! Folket var på topphumör, lärarna var väl också på topphumör, nästa lite väl att de blev smått galna! Hehe. Men det blev definitivt en minnesvärd kväll! 

 

Jag kan säga att jag är glad att jag tog mina röda converse, och inte platåklackarna. Och endå är jag helt slut i benen efter all dans! 

 

Jag är så otroligt glad just nu att jag inte vill sova. Så glad att jag spricker snart! Och imon, ja då kommer jag gråta floder. För imon är det skolavslutning, dagen vi slu tar 9:an, dagen vår älskade klass skiljs, dagen vi alla blir stora och ensamma ute i dt läskiga gymnasiet. gymnasiet med det fula g:et. jag vill knappt sluta 9:an. det har varit så otroligt underbart på NOvaskolan så det inte är sant. 

Usch.

 

Imon,ska jag hålla tal, och jag börjar känna mig lite smått nervös. Jag har inte bestämt mig än, vad jag ska säga. Fy,,vad jobbigt! Blä.. 

MEN, jag är endå uppspelt och skrattig. det ska bli så fett kul, att jag t.om kommer kissa på mig. typ.

 

Jaja, håll tummarna för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0