dumma kedja, ute och hoppa

Hej!

Dagen har vart bra! Man tackar så jätte mkt för det fina underbara vädret! Sorgligt nog, har jag inte hunnit vistas så mkt i solen, pga att jag jobbar och tränar. Det är tråkigt att inte kunna sola när det är så otroligt fint väder. Men det tar jag! Det händer så mkt annat roligt som känns bättre än stek i solen. Solen finns ju hela tiden, den lär inte försvinna. Inte än i alla fall. :)

 

ja, jag har vart i simhallen sen kl 08. Åkte hem där ifrån vid 12.30. Åkte in igen vid 17.20. Jo, imorse när jag skulle cykla in till simhallen, hoppade kedjan! Jag var halvvägs och lite sen. Så typiskt!!  Så, jag sprang med cykeln resten av vägen, och det var ca 1-2km.  När jag skulle hem sen, försökte jag fixa kedjan. Vilket var omöjligt..eftersom jag gjorde helt fel! Så en badvakt kom ut och hjälpte mig. Nu vet jag hur man gör! ;)

 

Träningen gick bra idag. Det var jättekul. det kändes bra i vattnet, så det är positivt. Vill inte sluta nu! Ne, fy, NEJ!

 

Nu har jag ätit och hunnit slappa lite. Snart ska jag väl hitta på något. Ikväll SKA jag gå och lägga mig tidigt! Så jag orkar komma upp ur sängen imon!

Jaja, ha det fint!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0