fix till avslutning

japp, nu gör jag mig i ordning för ikväll.Kom nyss hem från Maxi, Danielle, Jeja och jag har vart och handlat presenter till våra älskade mentorer! Dusche n är klar, nu är det bara håret och sminket som fattas! 

Min näst stora dag, att gå ut 9:an. Usch, vilken kväll det kommer bli. 

Alla gråter och kramar sönder varandra. Det är så sorligt, jag vill inte sluta! USch. Jag kommer sakna så många, så det är sjukt! Ne,fy! Sen ska jag hålla tal med. Jag är inte nervös, i alla fall inte nu. Kanske då, när jag ska gå upp. jag tror jag vet vad  jag ska säga. :) Efter skolavslutningen blir det grillfest vid badet, alla 9:or på novaskolan.

 

Det kommer bli en minnesvärd kväll, och jag kommer gråta floder. Usch.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0