nationaldagen

Hej!

Ja, som alla vet så är det nationaldagen idag! Jag hoppas ni alla haft en bra dag:)

Jag har däremot jobbat( sålt jordgubbar) efter min morgonträning, vid 08-10.30. Morgonträningen gick bra, det var ett A2 pass idag, dvs. ett lugnt pass, inte så hög fart.  Det var lååånga sträckor, och ändå ganska mkt fart. Och det var jobbigt, speciellt om man är trött från gårdagens träning, som då var syra. Men det gick bra i alla fall och det var kul!

Efter träningen cyklade jag ocoh Stefan in till staden och tog en glass. Jag tänkte jag skulle vara lite snäll idag, och bjuda på en glass. Därefter blev det även en hamburgare:) Mysigt var det! Och vädret, ja herregud. Gud vad nice!

 

Jag hoppas ni alla ahr ätit tårta eller firar natinaldagen på annat mysigt sätt!

 

Love, C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0