Paradis, jo kanske

Hejsan!

Gårdagen var mysig! Jobbade vid 08-12 inne i simhallen. Därefter stannade jag kvar och simmade lite själv, vilket var lite smått tråkigt men sjukt skönt! Känns skönt att röra sig lite!:) Jag simmade 2.8km på 1timme. Tror nog jag simmade lite mer än så. Jag tappade räkningen när jag simmade 1000m frisim(crawl), hehe. Passet innehöll mestadels långa sträckor, så som 1000, 400 och 200 meter. Det var inte alls jobbigt, vilket jag trodde det skulle, för det brukar va ganska jobbigt när jag kör det på träningen. Fast jag simmade inte så fort, kanske därför..?

Ja efter simningen gick jag in till äventyrsbadet och solade lite. Dem har öppnat upp taket, köpt dit ganska höga palmträd och gjort det som ett paradis! Jättemysigt var det! Kändes som man var utomlands. För oss ungdomar kostar det 25kr nu i sommar att komma in och bada! Bra pris tycker jag!

 

Efter 1h åkte gick jag och duschade och cyklade hem. Väl hemma blev det chill-i-dill. Senare på eftermiddagen åkte jag med mamma och pappa och handlade. 

 

Nu har jag precis ätit lunch och haft en bra förmiddag. Nu,  snart, vid 16 ska jag in och jobba- sälja jordgubbar.  

 

Hoppas ni också har en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0