promenad och film

Jo,chipsen då.Det vart inte mkt kvar.:)

 Galiamelon. Väldigt goda!

 sprite. mums.

 

Ikväll var jag och Amanda ute och gick. Vi promenerade till Ikea och tog en mjukglass, samt köpte chokladbollar. Jag köpte även punchrullar:) Måste ladda med fika nu till sommar. Därefter gick vi över till City Gross och vandrade runt och glodde på allt. Det var mysigt. Hehe. Vi fastnade vid tidningsståndet ett bra tag. Usch vad man kan bli fångad av skvaller tidningar/tjejtidningar. Efter ett bra tag, vandrade vi hemåt. Jag köpte lök till mamma i city gross, så det var kul och släpa hem lök,chokladbollar och punchrullar.  

Ikea är bara för bra ibland. Eller hur?

 

Senare ikväll, ungefär nu. Eller ja, för en liten stund sedan, låg jag och lillbrodern och glodde på film, åt chips,galiamelon och drack sprite. Det blev en komedi, fast den var inte så rolig. Men det var mysig, och avslappnande. Jag som var och är så himlans trött, efter både morgonträning och promenad. Nu ska jag gå och borsta tänderna och förberedda mig för kudden. Imon blir det upp tidigt för att sälja jordgubbar! Jag står vid Maxi mellan kl 8.15-12.30, kom gärna förbi. 

 

Ciao!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0