som att leva utan paraply vid regniga dagar

HEj!

Träningen idag gick jättebra! Det känns så otroligt bra i vattnet just nu. Jag är så laddan. Det tråkiga är bara: för ingenting. I helgen nu som kommer är det Ungdomsim i Ljungy, dvs en väldigt stor utomhustävling i 50m bassäng. Och det ska jag inte med på.. Jag ska nämligen jobba! Ja vilken ursäckt eller hur?! Jag som är så laddad och i form! Fy vad tråkigt. Det känns som jag hade kunnat slå några personliga rekord där.. Jaja.. Jag får väl se på den ljusa sida. Jag får slappa, vara med familjen, ligga ute i solen, umgås med vänner och ha det allmänt mysigt! :) Ja det får vara så!

 Jo, tillbaka till simträningen. Idag var det sista träningen för iår. I höst drar vi igång igen. eller nej, i augusti. Jag själver, vet inte om jag kommer tillbaka i höst. Känns som att jag vill lägga upp badkläderna och allt i hyllan.. Ibland känns det så tråkigt, alla småttingar kommer i fatt, vattnet är trögt, allt går som man INTE vill, man pallar inte med allt -skola,träning-vänner-TV-data etc. Ibland känns det så ofattbart underbart roligt att man aldrig vill sluta, allt är verkligen underbart. Det går bra, man mår bra och man känner sig stor och stark! Ibland får jag känslan av att, om jag gör det kommer jag ångra mig djupt djupt djupt och för all tid förbli deprimerad.. Ja ..? 

Man måste prioritera.. När det gäller till detta, kan jag tyvärr inte det. Nejnej!

 

Träningen idag var så otroligt roligt. Det var ett grymt roligt pass, alla var på flummhumör dvs glada, det kändes bra i vattnet, ja allt! Jag ville inte äns gå upp ur vattnet!  Usch, nu sitter jag här och tänker på hur mkt jag älskar simning och hur mitt liv vore utan det.? Det känns typ..hemskt.

 

Ja ja, jag får väl grubbla lite på det innan jag bestämmer mig helt. Jag har fram till Augusti på mig. Nu ska jag gå och lägga mig, imon ska jag upp med tuppen och därefter cykla till simhallen och lära småbarnen simma! :)

 

Ni får har en god natt! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0