som rinnande vatten, oh yes!

Hej!

Ja,nu är jag hemma! Min dag har flytit på som vatten. Vaknade vid 11,åt lunch med familjen, mötte upp Danielle och Jelena,mina bästa vänninor, cyklade vidare ner mot långviken(inne i stan) och solade,pratade och hade det allmänt mysigt, cyklade hem vid rund 15, hade en lite pratstund innan vi skiljdes av, Jelena och jag cyklar vidare mot norr, där vi bor, väl hemma gör jag mig två mackor, äter, dricker apelsin juice och glor på TV, gör i ordning träningsväskan, cyklar till träningen  med lillbrodern, tränar simning i 1½h( A4-pass,dvs,ett fartpass.MKT roligt ett), sällskapar med ´älskade vännen Ellen hem,halvvägs då, äter hemmagjord kola när jag kommer hem, möter åter igen upp Danielle och Jelena, går in på Konsum och handlar mat, grillar hos danielle, hamburgare(dem bästa jag ätit,kan ajg säga!), skrattar, barnslar oss och återigen barnslar oss, hoppas studsmatta efter maten(ingen bra idé kan jag lova!), klockan rullar på, Jelena och jag beger oss norrut,dvs hemåt, jo vi hjälpte till att städa innan vi begas oss iväg, påvägen hem flummar vi igen, väl hemma, ja tvätta fötterna, borsta tänderna, äta lite kola och gå och lägga sig!

Phuu! det var min dag i en snabb och väl kort version! :)

Hur var din dag?

 

 härliga burgare blev det! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0