sommarlov!

Hejsan!

Skolavslutningen i torsdags var bra. Mitt tal, var jaa... hm. OK. Jag hade skrivit två tal, men sa varken något av det jag skrivit. Utan det blev mer att jag stod där och pratade. Jättekonstigt. Men ja, det var skönt att fått det överstökat.

Alla grät floder. Men jag, jag kunde inte gråta, jag vet inte varför. Jag var så tom. Helt blankt tom. Jag grät inte äns senare. Jag var tom. Inte äns glad var jag. Tror jag..

Mina betyg slutade bra! :) Jag är OK. Jag fick mitt MVG i kemi trots allt, hihi!  

 

Ja, efter avslutningen var det "fest" vid badet. Men ja, det var inte så mkt fest att man kan kalla det så. Men det var folk, och det var mysigt.

 

Igår, dvs. fredag, slutade de andra niorna runt om i kalmar. Så det var fullt ös ute i stan och badet etc. Jag var ute, det blev ett lite måste. Skulle egentligen bara grilla och mysa med tjejorna, men det blev att vi spelade Guitar hero och åt godis. Därefter cyklade Jejo, Danielle och jag över till Axel, där det var förfest för fest sen inne i stan. Jag var bara på förfesten, fram till halv 12, sen drog jag hemåt. Morgonträning dagen därefter. Det var inte kul, morgonträningen. Usch, hemskt. Jag har inte tränat på 2 veckor. Så det var itne mysigt kan jag säga. Men konstigt nog, gick dt bra endå:)

 

Nu sitter jag och fikar med lilbrodern.

 

HUr var er skolavslutning?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0