ka-boom eller vad?

Hej!

Vaknade med tuppen idag, -inte kul alls! Kändes som mitt huvud skulle sprängas, usch!

Jag har aldrig uppskattat lov eller helg så speciellt mkt innan, men nu, ne nu bara älskar jag och längtar sönder till helg. Helg känns som frihet och relax nu. Jag är helt slut på fredagarna nu, efter all jobb på vardagarna. Vakna med tuppen,slockna med ugglorna. Ja..? Jag uppskattar verkligen helger nu, och jag menar jätte-uppskattar! 

 

Simbarnen är jätteduktiga! De är så gulliga,hihi. Jag blir så stolt när jag ser dem. Dem har typ blivit som mina egna barn, fast väldigt väldigt jobbiga. Ibland blir jag galen på sura och jobbiga simföräldrar,likså dumma kunder! Vissa är jättesöta och trevliga! Sådana vill man se mer av, typ bara av rättaresagt. Trevliga människor, uppskattas! Är man trevlig mot andra är andra trevliga tillbaka. Fast för vissa, hur trevlig man än är mot dem är de lika otrevliga tillbaka. Hmm.. KOnstigt?!

 

Ja, efter jobbet, tog jag en simtur. Idag blev det en mindre sträcka - 2000m=2km.  Jag var aphungrig då, efter jobbet. Men jag var så otroligt sugen på att simma så jag simmade iallafall. Det var faktiskt inte så hemskt. Man känner inte hungern när man simmar. Det var ganska konstigt. Trodde jag skulle spy av hunger när jag väl kommit upp, men nejnej. Jag var hyfsat mätt...? hehe! När jag kom hem och såg maten, ja då blev jag definitivt hungrig! Det blev makaroner och skinksås, som Stefan lagat! Gott!

 

Nej, nu ska jag bege mig till TV, slappa lite och bara ta det lugnt! Imon blir det fullt upp med simningen och jordgubbarna! 

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0