dagen so far.

Hej.

Kom nyss hem från skolan. Usch,det  regnar. Eller, egentligen tycker jag regn är mysigt. Det är mysigt. Jättemysigt. 

...om man har en kär bredvid sig eller en vän eller familj. och en kopp varm te eller varm choklad.

 

Ja, dagen började bra. Mentortid, sen en kort promenad. Jag och min käre vän Danielle promenerade, åt våra mackor och pratade om valborg. Mysigt värre var det! :) Resten av dagen löd av lektioner och allt annat smått och gott.

Ikväll ska jag, eller rättaresagt måste, plugga. För imon är det Nationella prov i Matte, del C, dvs den sista delen. Sen är det bara kemi som väntar, och fysik. och masssa massa annat. Jag har även religion prov på fredag, om hinduismen. Inte så värst oroligt med det tycker jag. :)

 Ikväll blir det även träning vid lindöskolan. Det ska bli skönt med lite träning, eftersom jag vart så oaktiv med träningen den sista tiden. usch.! Jag är nervös för tävlingen i Eksjö. Hur ska det gå, nu när jag vart så dålig med träning och allt skräp jag tryckt i mig! Ne,fy nu blir jag sur.  ! !

Jaja..

Ne nu ska jag ge mig iväg till matteboken. Jag ligger efter, som vanligt.

 

/ C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0