Eksjö, the love.

Hej där!

Nu är jag hemma från Eksjö. Helgen har varit underbar. Jag vet att jag var lite mulen och negativ ( okej inte så värst lite) med helgen var helt underbar! Vädret var på topp, människorna var på topp, maten var på topp, humöret var för det mesta på topp, ja allt avr toppen! Simningen på lördagen gick sisådär. Jag Ville att det skulle gå bättre med icke sa nicke. Simmade 100m fjärilsim och 100 ryggsim då. Ville slå person bästa med det blev tvärtom. Ärligt, ibland förstår jag inte på mig?!

På kvällen var det disco. Vi var inte så värst länge på discot utan gick dit och tog vår bulle och läsk och vandrade ute runt staden och träffade på en massa lustiga ungdomar, som gjorde typ ingenting. ? Men dem avr trevliga.. Orskarshamn-simmarna var också jätte trevliga;) Klara från O-hamn hängde med oss hela kvällen, vilket var ruuuligt! :) Jätteduktig är hon på att simma med, topp 3 i sverige i hennes åldersgrupp (-96). Slutet av kvällen drogs alla kalmarsimmare till discot och shakade loss, innan vi skulle gå och lägga oss:) Till och med tränarna shakade!

Jag shakade t.om. och jag är verkligen världens otakt när det gäller dans! Jag träffade även två pokjar, som var DJ, eller ja, jag klättrade upp till deras bås. Jag vet inte vad, jag blev (lite) flumm, kanske berodde på den äckliga läsken och allt godis:) Pojkarna var jätte trevliga, och fula var dem heller inte! 

På söndagen fortsatte tävlingen. Då gick det lite bättre. Simmade 100m medley och frisim. Slog personbästa, fast det var inte det jag hade gjort på träningdå jag gjort mkt bättre, ja det var inte tillräckligt personbästa för att jag skulle skutta.. Men så är livet. Alla var jätteduktiga och hade eld i baken! Och stämningen var verkligen på topp! Sums up för det! 

Eksjö är en mysmysig stad!  Helgen har gjort mig bra! 

Imorgon är det back to practise. På tisdag är det Nationella i Kemi. Satt och pluggade i bussen med mamma mia filmen på högsta volym och Malin,Ellen och Sally helt galna av Pierce Broshman och gapade musik! Men det var mysigt!

( bilder kommer, när Amandis vaknat ur helgen)

Tack för helgen alla! :) Älskar er, vänner!

 

/ cemillo


Kommentarer
Postat av: ellen

d stavas pierce brosnan camilla! huh, jag skäms, kan du inte ens stava till d? vad händer när jag gifter mig med honom? kmr du inte kunna stava till hans namn ppå grattiskortet? hhahaaah. :d<<333333

2009-05-12 @ 08:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0