fle(ä)skläpp och hjärnskakning"

Jag är trött, jag har ont i mitt huvud, mina läppar blöder och är svullna, min näsa är öm, halva ansiktet är ömt, ögonen är doppade i sand, jaa vad mer finns?

 

Idag på träningen sprang jag på sofie och sofie sprang på mig, samtidigt som Kristoffer kom.Slutade med att vi låg i en hög, jag fick en fet smäll i anssiktet av kristoffes fot och slog bakhuvudet rakt i marken. Sofie fick mig och kristoffer på sig, och ja, Kristoffer fick lite ont i knät. 

 

Nu sitter jag och pluggar. Mitt huvud är halvt fungerande, så jag är itne glad. Jag får inte in något, jag förstår inte vad boken säger eller vad någon säger..?

Det är itne kul att slå huvudet. Verkligen inte!

 

 Dagen för övrigt har varit bra!:)

 

Kram,C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0