miniSejsing

Hejsvejs!

Träningen gick jättebra. Olof kom och tränade oss idag, vilket var trevligt. Trevlig gubbe det, ( han är 19år)

Det var A4 pass idag, dvs. max fart, tävlingsfart. Sträckorna var korta men många, och det gillar jag. Dock, kröp mjölksyran fram som en pina. Det var jobbigt men det var så djedrans skönt! Allt bara flöt på, och det gillas mkt mkt.!

Jag har inga läxor idag, vilket är såå skönt. Dock har jag kinesiska prov på torsdag.. och ja, det ska gå bra. Jag måste bara börja. 

Efter träningen satt jag och miniSejsing, alltså Emma i bastun och pratade om allt mellan himmel och jord. Det var mysigt!

Emma är bäst, Du är bäst vännen! 

 

Nu ska jag vila lite och sitta vid laptopen och dega:) 

Ha det gott människor!

/ C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0