sjukhus

Hej.

Min kväll har varit drastisk. HAr inte sovit mycket alls. Åkte in till akuten igår kväll med mamma och pappa. 

Mamma kände hjärtbesvär. Vi var inne till 03. Somnade vid 04. Det var morgonträning idag, kl 08-10. Jag vaknade vid 07, men var så fruktansvärt trött. Jag var på gränsen till träningen, men ångrade mig sista sekunden. Jag hade inga krafter kvar. Så jag och broder somnade om inne i mamma och pappas rum( dem var inne i sjukhuset). Vi, eller jag vaknade av att mam och pap kom hem vid 11. Åkte till farmor med pappa direkt efter.

 

Vilken kväll! Men jag är glad iallafall. Mamma mår bra. och det är det som räknas. Att dem man älskar mår bra! :)

 

 

Hug, C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0