svartvinbärs te och plugg

Sitter och pluggar fysik, energi och effekt och dricker svartvinbärs te. Imorgon är det prov, usch.

Jo, idag skrev jag nationella i spanska. Det gick bra, missade dock halva sista delen pga tidbrist. Vi hade 50min på oss, och det var ett fett tjockt häfte. Så, ja, det känns lite tröstande iallafall..

 

Ikväll skippar jag träningen, eftersom jag är sjuk! Jag hatar att va sjuk.  Notera HATA.

Jag blir sur när jag inte får träna.. och ledsen. Nästan deprimerad... Ååh fy! Man bara äter massa skräp hela tiden och gör ingenting. Visst, det är skönt, men efteråt. Ne, fy! Man känner sig som en säck potatis, ful som bara den och klumsig.

Jag vill känna tröttheten från ett helvetets hårt pass och sedan bara sjunka rakt ner i sängen och låta alla muskler och nerver, allt, slå rakt ner i sängen och kännas 30kg tyngre! Känslan efter ett stenhårt pass är så himla härligt! Men under passet, ja då vill man ju bara ge upp eller dö! Men endå, känslan efter ett pass! Så underbart härligt. 

 

Nej, positivt nu!

 

Okej, plugg!

PS. Svartvinbärs te är det bästa som finns. Allt med svartvinbär är gott, och bäst! Svartvinbärs saft, svartvinbärs sylt, svartvinbärs te, svartvinbärs kräm, svartvinbärs drinkar, svartvinbär isglass, svartvinbär med glass och andra frukter till, etc. 

Svartvinbär gör mig glad! riktigt glad. . och mycket annat med, i och för sig.

 

 Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0