The Guardian= the hottie A. Kutcher

 Sitter och tittar på TV, kanal 5 - The Guardian ( Ashton Kutcher och Kevin Costner ). Filmen är jättebra, och inte nog med det, Ashton Kutcher är grymt snygg i filmen. Ojoj, har aldrig sett han så snygg, faktiskt (hihi).

Nej men, filmen är verkligen värd att se, det tycker jag. Handlingen är jättebra och den är varken för långdragen eller tråkig. Snarare spännande och gripande! Hyr filmen, köp den, hitta den och SE den! Jag gillade filmen, så då tror jag du också gör det. Jag är ganska petig och jobbig när det gäller film. Jag är otålig när det gäller film. Ska det hända något, ska det göra det fort, så jag inte blir uttråkad, och det går fort!

 

 

Ashton Kutcher och Kevin Costner på bilden, vid inspelningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0