tusen tankar + lite glädje.

800m frisim.

Jag är nöjd. Och glad, och trött. Loppet gick bättre än förväntat + det var mycket roligare än vad jag hade tänkt mig.

Kvällen har varit bra, likså dagen. Jag har väl vart lite nere under dagen, pga tanken på mina betyg. Dem känns som de dvaler ner mot botten. Jag vet inte om det är mitt eget fel eller om det är skolans. Skoltrött typ..? Nejnej, inte det minsta..tror jag. Jag vet att jag har orken kvar, känns bara att inte helheten av allt ajg kan inte har uppmärksammats innan ett beslut satts. Tråkigt. och sorligt.  Och självklart, svider det. Vad tror du?

 

Jag hoppas ni andra har haft en trevlig dag och inte ett dugg kännt vrede pga betyg! Det är inte hela världen. bara äns framtid.. Det gör inget.

Mmhmm.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0