mat,eurovision,vattenmelon och sol

 

Hej!

Igår kväll blev det att glo på eurovison med pappa. Jo jag somnade efter marlenas nummer. Inte för att det de andra avr dåliga utan för att ajg var megatrött. Hade morgonträning vid 08 fram till kl 10, därefter jobb vid 12.30- 17.45. Och efter jobbet åkte jag och pappa till farmor, eftersom idag åker hon till Stockholm.

Så min gårdag var fullspackad. Jo, tillbaka till Eurovison. Min favorit var lätt Norges bidrag, gillade Norge redan första gången jag hörde dem, och det var på semifinalen. Han var riktigt bra! :) Wihoo, vår grannar. Nästa år blir itne inte lång för sverige att åka. Hehe! 

 

Min topp 3-lista

1. Norge. Alexander Rybak- Fairytale

2.Azerbaijan. Arash och AySel- Always

3. Marlena Erman- La voix.

 

Jo nu, har jag precis ätit. Mamma och jag lagade mat tillsammans.:) Det var trevligt. Vi lagade Curry ris med mustard leaf( en slags bladsallad från asien). Sen gjorde jag falafel till. Det var väldigt gott!

Receptet kommer senare.

 

Till efterrätt blev det vattenmelon. Perfekt till dagens väder!

Nu har jag tänkt plugga lite innan jag ska in till simhallen och lära smågluttarna att simma!

 

Vi hörs senare.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0