långhelg

 Läger, Degeberga 08.

 

Nu är kalmarsimmarna snart framme i Mölndal. Ne, dem är framme. Det måste dem, vid detta lag.

Jag ångrar mig faktiskt lite, att jag inte hängde med. Det hade vart kul, då minus förkylningen och halvonda halsen.

Mölndal+tävling+långbane+bananer+massa godis och snacks+ vännerna+Oskarshamn(pyttepyttemillimilli lite)+ bäst av allt LISEBERG. = min, kunde ha vart helg.

 

Ja, min riktiga helg ska, och kommer bestå av 

  • sälja jordgubbar, lördag och söndag morgon.
  • Ha simavslutning med de små, lördag och söndag
  • Baka bullar med mamma
  • Plugga Ekonomi och Buddhism. Ett riktigt riktigt stort MÅSTE!
  • bli frisk, så jag kan börja pumpa upp mina muskler igen! Ett måste, här med!
  • träffa vännerna
  • glo på TV
  • knarka film och popcorn(tror jag)
  • ha datorn för mig själv, helt själv!!  Ingen broder som paxar datorn, 30år innan.
  • ..... 

 

Imorgon fyller min älskade storebroder 21år, och mina kära vänner Tilda och Julia 16år. :)

 

Ja, nu ska jag vända mig från laptop skärmen till TV skärmen!

 

Ha det fint!

/ C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0