ojoj, massa frågor. Inte från er då.. från internet

VÄLJ MELLAN

1.Bdb eller lunar?  bdb=bilddagboken. Ja!
2.Katt eller hund? HUND!  En engelsk bulldog tack!
3.Kaffe eller te?  beror på humör och smaklökarna. Lika gott båda två!:)
4.Rött eller grönt? ååh,vad svårt! gillar båda. Men koej, Grönt!
5.Bergochdalbana eller fritt fall? berg och dalbana. Jag är höjdrädd.
6.Äpple eller plommon?  äpple om det är höst och sommar, då man kan baka massa paj och strunt. Plommon när det är sommar, och dem är söta som socker.
7.Hårspray eller Hårgelé? hårspray. hårgelé, vilket strunt!  (hehe)
10.Dvd eller vhs? dvd
11.Sjö eller hav?  så länge det är vatten, och man kan bada,ostört från all sjögräs och läskigheter.
12.Ica eller konsum?  ica! ica är billigare + de har goda kakor!
13.Ödla eller orm?  ödla. jag avskyr ormar! 
14.Sol eller måne? soooool  för att man kan bada,sola, äta glass och ha det chill. Måne då man är kär, ska titta på omeletten, hålla hand, prata och allmänt mysa! Jaja,. Egentligen, hur tusan ska man välja? Vi behöver ju båda!15.Snowboard eller skidor? skidor . Hann aldrig testa snowboard. Bröt benet första dagen, skulle åkt snowborad dagen efter. Men icke sa nicke!

 


JA-OCH NEJ FRÅGOR:

1.Cyklat utan händerna:  jajamensann
2.Gråtit en hel natt: nej.  Har aldrig haft anledningen till att gråta ut mina värdefulla tårar i en hel natt. Tårar ska spillas för dem som betyder, för dem man älskar.
3.Åkt vattenskidor:  nej, men är superduper sugen! :)
4.Åkt rullstol:  Sorligtvis nog, Ja. 
5.Gjort en bakåtkullerbytta: ja, och då trott att jag hade brutit min nacke! Hemsk stund det!
6.Köpt lösgodis för över 50 kr: jalåda
7.Haft träningsvärk:  oh,  en vana.
8.Önskat att du var det andra könet:  konstigt nog, ja, ibland, väldigt sällan! Tänk er tjejer, ingen  PMS, sminka sig varje morgon, fri toalett vart man än går, bara och kissa liksom etc. Fast  när jag tänker efter riktigt noga så är det ändå bäst och va tjej. Vi har så mkt fördelar, allt är lätt för oss! Vi är smarta, vi kan göra flera saker samtidigt, vi är söta och oskyldiga, vi är lärarnas favoriter etc. 
9.Velat vara ett djur?:  nej, inte riktigt. Människor är bra. Jag trivs som människa, tack ändå!
10.Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt:  hehe nej..? varför skulle jag det? Haha
11.Tyckt Harry Potter är bra:  tyckt? Jag tycker harry potter är bra! 
12.Hatat choklad:  Det var det värsta jag hört! Choklad ingår i mitt liv!


Hur ..

1.Svarar du i telefonen: hej ,det är cemilla/ Ja,hallå? / Tjingeling,vad vills? Tja! / ello/ Ja?
2.Sätter du på dig strumpan:  som alla andra människor. 
3.Tycker du om gul-bil-leken:  Nej tack! .. Jag  är alltid den som blir slagen först. Det är inte kul.

4.Mycket pengar har du i plånboken just nu:  350kr kanske?

5.Mycket är klockan:  22.57, och jag har ännu intte börjat plugga! !! !

6.Många kontakter har du på msn: 234+24

7.Dags går du och lägger dig?  Oj, väldigt sent! Jag är en nattuggla! 

8.Spenderar du en regnig dag bäst:  en bra bok, TV, laptopen, musik, te, något att äta, telefon och glo ut i regnet.

9. Hur ska din drömprins va?: Charmig, lätt att va med, social, humor, smart, sportfåne(helst), LÅNG, kunna laga mat, tekniskt, omtänksam, självsäker, snäll men ändå tuff, modig, stark, lite kaxig när dt behövs,  våga drömma och sätta mål för framtiden, allvarlig, inte fjanta runt och tro att allt löser sig och man själv inte behöver göra ett smack. 



Vad..

1.Tänker du på just nu? :  att jag är en idiot som itne pluggar när jag har mega mycket att göra! 
2.Tycker du om sushi:  ja, fy vad gott! Åh mums!
3.Har du på dig just nu:  stor t-shirt, adidas mjukisar, strumpor, underkläder.
4.Åt du sist:  godis.
5.Drack du sist? :  hemmagjord sojamjölk.  Alltså av rediga soja bönor, sojamjölk på asiatiskt vis. Det bästa!
6.Är din originalfärg på håret?: svart. Kommer alltid vara svart.
7.Är det du heter:  cemilla


Varför..

1.Valde du dom kläderna du har på dig just nu : För att jag kände för mys kläder

2.Är apelsiner oranga : för att de är apelsiner.  Solen, cellerna, vill så. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0