bussjävel

hemma fran stan!

Har vart på stagneliusskolans köning idag sen kl 16! Så jag är stendöd! !

HAr inte ätit mkt heller idag, skolmat, en banan, dubbelmacka och några chokladbitar och pepparkakor. Samtidigt som jag har gått fram och tillbaka, hoppat och skrikit, sprungit och gjort en massa lustigheter!

 

Vi ägde ut kagg, som kom och skulle våldgästa! Inte så värst  lyckat. Dock var deras intåg och det j'ättebra, men inte övertygande! de var jätteosäkra, hade svårt att komma igång med nummret etc. Dåligt.. och det är inte förvånanande att de är fail! haha.!

Vi drev bort dem, med värdigheten i behåll, utan att gå över gränsen "barnslig".

 

Jo, klantade till det ordentligt med busstiderna.  Eller egentligen inte. Bussen skulle komma 23.34 men det gjorde aldrig det. Ååhh! Jga hatar bussar!

Fick ringa pappa som fick komma och hämta oss. Tog en kokvarm dusch när jag kom in, och ätit en macka. Nu ska jag sova! imon har jag skola!

 

ha det bra!

 

kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0