hitta ord

Jag är väldigt...

 

Just nu behöver jag.., och fått för lite av det hela veckan...

jag har... allt för mkt hela veckan pga av prov, massa läxor och efterkälkat.

 

... har flygt förbi som blixten att jag inte hunnit med. Det har vart för lite....

 

det har vart...för rugbyn. Det var en lång natt, och jag var där hela natten. Dagen därpå var inte lika skoj som kvällen ,då det blev mkt dans, skrik och massa glada människor.

 

jag har...tränat fasten jag var stressad över alla läxor,prov etc. OChH inte mått så prima.

 

jag har grubblat mest över om jag ska.....mot svin.och som också förvirrat mig och bitit på mig så otrligt störigt. samt NÄR jag ska börja ta livmoderhalscanser.

 

har känt mig....hela veckan. fast tror inte jag är det.. jag vet inte

 

jag har.... ganska mkt.eller egentligen inget alls när jag tänker efter.

 

sammanfattning av hela veckan:

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0