en trött bakterie, oh ja!

halloj!

 

Ja, jag lever! ..trots allt ja! :)

 

Simlägret med barnen gick bra.. Alla sov gott, dock tog det ett slag innan alla höll tjattran och somnade. Det krävdes lite hotningar, skällningar, schyssanden och sura miner! Inte från oss tränare bara, utan från varandra.. Ja, 9-10 åringar behöver en god sömn, och kan också bli arga!

Vi körde hårt med barnen. Mycket simning, så tufft det var det minsann! På söndagen var de så trötta att många av dem grät. Alla hade förväntat sig lek, sista passet innan hemfärden, men icke sa nicke! Så vi skrev upp ett pass på 2.5-3km. Planen var att de skulle simma runt 200m och sen så skulle vi stanna dem för lite lek!

Inte förstod dem det, och blev jätte nervösa, började få ont här och där, kom med massa bortförklarningar och hela köret, ja deras lilla trick! Jag kan den väl, så mig kunde dem inte smita ifrån! Jag har kört dem själv!

 

Ja, som sagt, många grät... Men de fick simma iallafall!

 

efter 100-150m stannade vi allt och hade lek. Då försvann visst allt ont här och ont där! hehe!

 

Vi åkte ifrån Nybro vid 16-slaget. KOm till kalmar igen 20-30min senare. Därefter, direkt hade jag nästa simgrupp i en timme. Efter det fick jag äntligen åka hem!!

Så himla skönt! Dock kom jag på att mina miljoner mattetal satt och väntade så det var lika bra att börja!

 

JAg gjorde några tal(5st), såg på One tree hill, gossip girl och gick över till grannen och hade en pratstund!

Sen var det hem till sängen och sova några små timmar innan skolan började.

 

Jo, idag var jag aptrött! Gick runt som ett levande lik! ....och så var det visserligen rugbyfoto. OCH jag såg ju jättepigg och fin ut!

 

Slarvig bulle, vitt linne, svart stickad kofta med knappar, grå stentvättade leggings, vita converse, vit stickad halsduk. Så var jag idag. Jag kände mig som en sunkig bakterie...!

 

Nåja, nu ska jag sova! Imon väntar en drastisk dag, med massa sjuka saker..

Ajaj!

 

Sov gott, Ciao!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0