fail in all kind of ways.. no one can fail better than miss cemilla..thats for sure!

AAAAAAAAARRRHHG!!

Fy helvete asså!

Jag har aldrig fail:at så jävla hårt asså!

Dagen började asbra..typ. Stressfri! Helt otroligt för den som heter Camilla Tran! ..och så kom sista lektionen..

prov..Matte B... fail..och ännu mer fail..!!

Vill bara gå och dränka mig!!

 

 

Sitter på Spotify och lyssnar på musik. Min fest-playlist spelas för fullt.. Borde känna mig pepp, glad... men nej, inte alls!

.....

 

 

ne nu ska jag gå och svära lite på spanska!

Ni som haft en bra dag, ha en fortsatt en! och ni som inte.. ja..  gör något åt det!

va inte som jag:  DUM!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0