goa tider

Åååh, vilken älskling, du din anonyma främling!

tack för länken, till den klänning jag letat efter. Ni vet den klänningen Idol Tove hade på sig, tajt med leopardmönster.

Här finns länken: snygg klänning.

 

Jo, min helg har vart  bra. SKulle till Växsjö på simträvling med mina simbarn, men min simchef "råkade" tydligen boka tågbiljett till mig. På ett sätt blev jag lite besviken, men samtidigt var det bra! Jag åkte istället på simläger här hemma med mina yngre simbarn och ettt härligt gäng simtränare, även s.k. gamla som nya simpolare! En asbra helg har dt vart! :)

 

Jo nr2. I torsdags var dt rugbymatchen. Jag var som sagt närvarande, skrek mig hes och söndersprängda öron..Jag tillhörde VIP, vilket var asgutt! Känner att jag inte utnyttjade det så väl.. KOm in gratis på matchen, rugbymiddagen hos min bäste väns familj, för-och efterfeesten samt svinget(palace= nattklubb). Jag gick på allt förutom efterfesten, ftersom jag hade fullspäckat dagen därpå..usch!

 

PS. bilder kommer.

 

Nu måste jag verkligen plugga Kemi! Har prov på tis och jag har inte börjat!

 

Kram!

 

Där är snygg-klänningen :D

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0