kalmar simssällskap a.k.a KS! hihi

Hoho!

Nykommen hem från simhallen, där mina små simbarn har har tävlat! De har vart jätteduktiga idag! Massa nya personliga rekord från mina nuvarande simbarn samt mina "gamla simbarn".

Det var även en stor bunt gamla simmare från A- Elit gruppen! Jättekul och träffa alla gamla goa simmare! :))

Minnena börjar ploppa upp, och fnittret bubblas upp ur halsen..

 

Snart ska jag på Bio och se New Moon! Fy vad jag är PEEEEEEEEEEEEEPPPPP!!! Amanda kommer och hämtar upp mig med sin moppe, gullefjun! hihi..

 

Nej, ska få i mig lite mat i magen och hinna göra några mattetal! Jag är så jävla körd, vad gäller matten!

ÅÅÅÅH ,snälla GUD HJÄLP MIIG! panik..!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0