like death is here. just kick it away and walk past

Imorgon drar jag på simläger med mina simbarn. Från lördag till söndag! Ajaj, detta lär bli en lång helg..

 

Hoppade träningen ikväll eftersom jag hade jobbigt att dra djupa andetag och var helt slut i kroppen. Förkylning kryper fram lite när den vill.. Jag känner för att gråta just nu, jag känner mig så värdelös och så trött!

Jag vet inte hur jag känner, och det är jobbigt.

 

Ååh, jag blir alltid så här nojig och dum, när jag är sjuk!!

 

Detta är inte bra..!

 

Ne, nu ska jag lyssna vidare på min spotify lista och bara lyssna och inte göra ett skit!

Och ni som ska gå och lägga er nu, säger jag God Natt!

Och till er andra, ha en fortsattt bra kväll, och sitt inte uppe för länge och ni som är ute och super, ta det lugnt!

hoho!:))

Kramkram!

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0