nu skuttar hjärtat lite extra, så där typ..!

NEW MOON PREMIÄR OM NÅGRA TIMMAR!

Det är förpremiär idag eller midnatt kl 00, då twilight visas först därefter New moon.

Ååååh, äntligen äntligen! ! Visst har man längtat! och visst har tiden gått fort, känns som det var igår jag satt och längtade efter filmen! Vippps, nu är den här! Härligt!

 

 

Jag längtar!

Planerar se filmen på bio, SF bio, antingen på lördag eller söndag med käre vännen Amanda. Dock ska jag ta svinsprutan på fredag, dvs imorgon. Så jag hoppas jag inte blir alltför dålig av sprutan att jag inte orkar pallra mig mot stan och se min efterlängtade film!

Håll tummarna för både mig och filmen! ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0