björne är trött

HEjhej!

 

Jo, jag vet, jag har itne uppdaterat på ett tag. Jag ahr vart på rugbyläger förra helgen. Det var ja.. SKITKUL!" hehe, vi är värsta glada gänget, galna flickor som är grymma på att städa och laga mat, och dansa! Vi i sektionen var med och lagade mat och städade såklart, men sen på kvällen var det fest och det var kul! Det var även lite lek innan festen, bla uppträdande i lag.. vi i sektionen tvingades upp på scenen för första gången på lämnge(sektionen brukar inte få delta i sådana lagtävlingar på läger) vi dansade loss, ller rättaresagt shakade, och matade tränarna med nachos":D Efter allt stojs började festen, som höll på i all evigheter -kl 05. Morgonen därpå var det städning på högsta hugg och ja minerna var ju inte riktigt på topp.. Jag och bäste Krenare torkade ölpölar och skrubbade bort satan med musik dunkandes ur de stora högtalarna, SKÖNT!

Sen bar det hemåt, jag åkte direkt till jobbet, kom hem i lugn och ro kl 19. Tvingade mig läsa Ondskan av Jan Guilliou, fasten min hjärna och ögon sa emot. Jag var så fruktansvärt trött! Menmen..

 

Mot resterande av veckan, så har den vart hyfsad lugn. Läxor hit och dit, trötthet och dysterhet hit och dit..Jag är så otroligt trött nu för tiden! usch!

OCH, jo IDAG är det Palace, Hoffmaestro coh Chraa kommer! <OCH jag ska gåå! ...not!

Jag är för trött, har gäster och massa läxor.!

 

Nej, nu sak jag öva på min spanska redovisning imon, och läsa engelskan!! ÅÅÅH ät bajs!

 

Jag, i kort form...fy

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0