din djävlaste djävul!

Sitter och förbereder mig mentalt inför morgondagens simpass - djävulen! !

(andas djupt..)

försöker hitta svar till alla sjukt konstiga frågor på samhällslappen. Jag fattar inget, jag blir förvirrad och så sjukt frusterad! Jag hatar att inte förstå, att inte kunna! Usch!

 

Jag vet inte vad det är med mig just nu, men jag är så otroligt nervös, orolig och beskymrad över något.. Usch, vad jobbigt det känns!

 

Nej, nu ska jag sova! Imon väntar Djävulen, samt min käre vän Ellen Bäck!

 

Morgondagens schema: (hehe)

07. gå upp och äta frukost.

08. träning. djävulen

10. djävulen.

11. till maxi med simlaget och handla till fredagsmyset hos The Goodwin's :))

12-13 träffa Ellen Bäck! (glad min)

18-19 hemåt. Gäster.

20-21 och framåt. samhällsboken i högsta hugg! ETT MÅSTE! skärpning Camilla!

23-00. sova?

 

Typ så här ska det väl se ut? Vi får se vad som erbjuds! ;)

 

Sexi lady! hon påminner om min farmor, fast magrare,hehe! gullefjun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0