red maskot

Hehej!

Sorry för den dåliga uppdateringen!

Igår hade jag två lektioner, 2 läxförhör. Och det gick kanon! Det känns sjukt bra! :) Efter dessa lektioner åt jag lunch med mina kära klasskamrater- baked potatoes with 3 different fillings! Räkröra, skinkaröra och kyckling curry röra. Fettgott!

Efter lunchen tog vi alla bussen till Hansa City, till det nya modehuset! Köpte mig två par jeans leggings. Vi tog en glass paus och tog kort med modehusets lilla maskot! haha!

Jag som bor 3km från hansa city, tog bussen hem först(jag hade beställt hem tårta till familjen. Vi skulle åka till farmor idag, och bjuda på tårta men hon drog till Malmö imorse) och lämnade tårtan, och sen cyklade in till hansa city. Efter några timmars shopping, gick vi över till Ikea, och åt mat. Jag åt 2 korvar innan jag skulle hem, och bege mig till simträningen! Snacka om att jag mådde illa på träningen! usch.

 

Det var lopp+syra på träningen, och det gick bra! Det var skönt att träna, fastän jag inte mådde sådär prima! :)

 

Idag var mamma, pappa och jag på Hansa City. Vi, eller jag köpte inget idag. Jo, glass köpte vi, och naturgodis(hehe). Jag bjöd mamma och pappa på glass! :)

Efter Hansa, gick vi över till City Gross och handlade lite mat. Nu ska jag slappa framför TV, och senare ikväll kolla på Hot Fuzz med lillbroder!

 

Ha en trevlig kväll allesammans! :)

Ciao!

 

Dilan, Darine och jag med maskoten på Hansa City! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0