a dreamer, thats for sure..oh dear

aaaaaaaarraraahhg!!

Jag vill utomlands!! NU NU NU! snälla Gud!

 

Satt och klickade runt på facebook och kollade på massa bilder, och fick världens längtan och sug att bara hoppa på nästa flyg eller tåg, och komma till ett främmande land! Sola, bada, åka skidor, dricka varm choklad på ett jättesnöigt berg nånstans i världen, äta pommes, köpa massa billiga och icke så mkt kvaliteé prydlar, gå på marknader, gå på sightseeing, känna mattheten efter en lång dag ute på stadens gator med massa shopping och skoj och massa "fotvärk" och träffa massa häftiga människor!

 

Ta mig till ett soligt land, ett regningt land eller ett snöigt och kallt land. It doesn't matter! I just want to go abroad!

 

Jag längtar till nästa fantastiska resa! och jag hoppas på det snart.. väldigt snart! :):)

 

 

 

Åhh, vad underbart det hade vart just nu..att vara utomlands, och bara njuta av härligheterna! :))

Usch, vad hungrig jag blev nu helt plötsligt!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0