skärp er för helvete!!

usch!

Jag förstår mig inte på vissa människor. Blonda, uppblåsta, täckta med ett fett lager av foundation, rosa bloggar, käft stora som elefanter och egon skyhöga som USA:s skyskrapor! Dessa bloggare, som öppnar munnen och slänger ut massa skit. MASSA BULLSHIT, är det! Att de inte skäms ibland!

Jo visst, vissa saker har dem väl poäng, men det är inte ofta.

 

Varför gör dem så som dem gör? trycker upp brösten, täcker facet med ett fett lager av foundation, säger så opassande saker som " jag hatar feta människor" eller " jag hissar mig själv för att jag är så snygg och bättre än alla andra". Varför kan de inte säga något mer passande? Något mer vättigt" Förstår de itne att de är förebilder för andra tjejer i vårt avlånga land?

Jag skäms fan för dem! Jag tycker så sjukt jväla synd om dem! Själlösa, egoistiska och kaxiga bitch:ar är de!

De har hjärna, de kan, de är smarta, MEN de skäms för att visa det! Man kan vara smart och snygg samtidigt, och festa och ha kul".

 

varför går jag äns in på deras blogg? Ne, fattar själv inte varför! Pinsamt!

Fattar inte äns varför vissa tjejer väljer att gå samma spår som dem, och bete sig som små äckliga wanna-be-hot-and-plastic?!!

 

..och att de tjänar pengar på att skriva massa bullshit, är ju bara helt jväla otroligt?! Vad tänker sverige med egentligen? Spendera pengar på de som förtjänar det, som drar nytta av det och som bidrar till något bra än till de som tar dessa pengar och torkar sina fula rövar och tror att de äger alla andra..!!!

jag skulle aldrig förmå mig att vara avundsjuk på dem! det finns inget att vara avundsjuk på när det kommer till dem. De har ju ändå inget man kan avunda sig på!

kissa, dissa och plaow.

Några av dem.. så hemska att jag döpt om dem!

 

Hell no!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0