you follow me like a stalker. No wait, you are a stalker - homeworks. yes!

Hej!

Jag har som sagt(kanske, kanske inte sagt) vart sjuk de senaste dagarna, vilket inte alls vart kul, samtidigt som man vart tvungen att plugga till ett Kemiprov och massa andra läxor och förhör! Läxor och prov bara hänger där bakom mig som en svans. Jag kan inte få bort den! Den belastar så sjukt mkt!

Usch. MEN, jag har kul iallafall. Klassen blir verkligen bara bättre och bättre! Jag är asglad, mina nya klassmates är hur goa och glada som helst, och inte på tal om smarthet. Jag känner mig dum!

Jag börjar förstå NV-elever nu= de som hatar idrott, bollar, älskar datorer, bakterier, debatter,blygisar, matte och läsa böcker/tidningar.

Jag förstod vid vår första idrott, och ännu mer de andra idrottslektionerna! NV+idrott= NEJ! Jag ville bara gråta och gå och lägga mig! så hemskt var det! Vissa blev panikslagna när de såg en boll komma farande! och idrottsläraren verkade redan ha gett upp på oss. Vi lekte mer datten än hade riktig idrott! Men igår(torsdag) verkade idrottsläraren ha lite mer vett i skallen, och lär oss spela fotboll, par-fotboll! DET var kul! Inget jävla datten, ååh usch!!

 

Jo, idag gjorde Anna, David och jag vårt Samhällsprojekt. Vi ska representera olika partier, och vi blev Socialdemokraterna! Jag gillar det partiet - jämnställdhet, frihet, starkt enat samhälle, möjligheter, jobb och bostad åt unga, miljöanpassade etc. Därefter gick jag och David på stan,hehe. Jag skulle kolla på vinterjacka och massa, hittade dock inget!

Sen, hängde han med mig till stationen och jag tog bussen hem, han skulle till sin bror som bor inne i stan. Väl hemma, äta och sen träna! SYRA! Jag har inte tränat på 1 hel vecka, så det var hårt, men det var kul!

Nu är jag hemma, helt slutkörd och övermattad. Jag ska nanna kudden nu, och imorgon kl 08 ska jag hålla koll på rugbyspelarna! WOHOO..not.

 

Vi hörs alla goa människor!

min naturälskade och smarta-barn-klass- och så camilla den lille saken där som inte förstår ibland vad som händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0