huvudet höll på och gå av!

Hej där!

sitter med tandborsten i munnen i högsta hugg! Min dag har bestått av skola, ambassadmöte för de nykommna NV-eleverna på Jenny nyströmskolan(vi som ställer upp får fika, en biobiljett och en "asfin" NV t-shirt! haha) Om ni vill veta, så är det inte anledningen till att jag är med! Lite kanske, men mestadels inte! Jag vill helt enkel värva fler elever till Jenny, eftersom jag tycker att det är en jättebra skola med många valmöjligheter, stöd och fin miljö!

Efter ambassadmötet, gick jag upp till kansliet och åt, hade frågastund med julia med min tränares mamma som jobbar däruppe i kansliet,simträning och sen träna småbarnen! Körde bil hem, åt mat, kollade på nyheterna(haha, hade inget val,Pappa tog fjärrkontrollen först), och därefter GREYS ANATOMY!! Satt och bölade.!

Har/hade så sjukt mkt inom mig, så jag bara började böla!

Jag har inte vart så arg,frusterad, helt slutkörd, trött,dålig och sjukt jävla seg på en träning, på länge!..tills idag! Det vi körde som var dagens huvudserie, var

6x100 frisim. FART!. Man utgår från sitt personliga rekord och lägger till 6 sek. Den tid man får då, är den tid man helst inte ska ligga över! Ligger man över, dvs simmar saktare än den tid som satts upp tvingas man simma andra 100:ingen. Så, simmar man under tiden, slipper man den andra 100:ingen, och får slappa. Jag fick simma ALLA 6x100, med en vila på knappt 15sek.! Hade världens syra, skakade som ett asplöv och var så sjukt fett arg på mig själv! Kunde inte pressa mig ner mer, vilket var så sjukt frusterande! började nästan lipa för att jag var så arg..och trött!!

Strax efter de 100:arna var det åter 12x50 spec, dvs det simsätt man är bäst på. Mitt är fjäril, på något sjukt konstigt sätt! enligt mig, det jobbigaste simsättet när det gäller långa sträckor! de korta är bara roliga. AJa.

Där åter igen gällde samma fula lek. SImmar man över sitt personbästa tid+3 sek, får man simma nästa med. Klarar man tiden och ligger under, slipper man nästa! JAG FICK ÅTERIGEN SIMMA ALLA 12! Snällt nog, fick jag vila på 2 av dem, eftersom jag skakades så värst och var så arg! pinsamt..!

 

Men nu, känns det bättre. Nu vet jag iallafall vad jag inte ska göra till nästa gång! Känns så sjukt bra att ha det gjort och att man har gjort det! tror nog jag var den enda som fick simma allt! dåligt..

 

Jaja, nu ska jag sova, jag är helt slut i både skalle och tå!

 

Ha det bra, och tack för att ni lyssnar på mitt bullshit!

Ciao!

 

Dagens jag..usch så sant


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0