glader och slapper

hallå hallå!

Har precis ätit makaroner och köttbullar till middag så jag är glad! :) Alltid gutt och få mat i magen!

Snart börjar Ugly Betty på Kanal 5 och därefter Desperate Housewifes.

Jag har inte gjort mycket alls idag. Hade förväntat mig göra ganska mkt idag(jag vet att det låter konsitgt, men så är det) men icke sa nicke. Jag har läst lite ur min bok, Ondskan skriven av den omtalade Jan Guillou. Jagälskar boken! Ni som inte läst den, gör det! Boken är gammal, men so what? Den är fortfarande jättebra! Jo, jag har även beställt mina glasögon nu på Lensway! Eftersom jag har CSN-kort, får jag 50% rabatt. HUr bra som helst! Så glasögonen kostade inte alls mkt! Ja, sen har jag itne gjort mkt mer. Kollat på TV, duschat, suttit vid datorn och bara slappat! Bra lov, ska jag säga! Imorgon MÅSTE jag börja plugga till samhällsprovet..

 

Jo, jag kom och tänka på en sak igår:

Hösten märks av rejält nu! Det är mörkt redan vid 17-tiden, träden fäller och löven får sina underbart vackra färger. mysigtmysigt"

Jag börjar redan längta till jul,hehe!

 

NEj, nu är det inte många minuter kvar tills Ugly Betty, ska äta lite passionsfrukt med mamma och mörk choklad!

 

Hejsvejs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0