samantha halloweenqueen

hej!

kom nyss hem från sparringmatchen i sporthallen. Har vart där sen kl 12, så det har blivit ca 8h sömn. Jag har fruktansvärt ont i huvudet, är jättetrött och seg och sjukt teppt i näsan! Men endå valde jag att cykla in till sporthallen, samt sen cykla förbi Ica och köpa choklad! :))

Ikväll är det halloween fest för rugbylaget, och vi i sektionen är glatt inbjudna(händer inte så ofta att vi blir bjudna,men de tyckte vi var och är så grymma så vi fick komma). Roligt roligt! :)

 

Och så det dåliga.. jag mår verkligen inte så bra just nu, så jag tror inte jag ska gå. Jag har hittat världens hetaste utklädning(en död skolflicka). Jag har den perfekta svarta klänningen(knälång,lite kortare en så) och en perfa vit smutsig polotröja och svart långt hår som ska flätas! Allt är verkligen läskigt lik en typisk skräckfilms flicka! menmen..jag ska sova, titta på film och dricka te! Jag måste bli frisk, för nästa vecka åka mina simbarn på läger och rugbylaget på läger. Och jag ska offra mig för mina barn och åka med dem..Snacka om världens snällaste simtränare! :)

 

Nej, nu ska jag sätta mig vid Tv:n och dricka kinesiskt grönt jasmin te och äta snickerstårta! det måste man bli frisk av! ;)

 

Ta hand om er!

 

Så här skulle jag ha sett ut..

Coolt va? :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0