satmaran som trycker ner små flickor i små askar

PS.

fick veta av min engelska lärare att jag måste öva mer på engelska. Det går "ganska bra" för mig, sade hon!

Vilket jag fullständigt inte tycker!

Jag tycker att hon är en satmara och borde färga om sitt hår mörk, eftersom det är orange just nu!

 

Hon har just nu förstört mitt intresse för att prata engelska, vilket jag annars älskar. Men inte nu..

-tack!

 

Jag har inga som helst svårigheter i engelska, kanske lite slarvfel lite här och vart då och då, men sådant gör alla! Så,jag ska skita i henne, och fortsätta läsa min engelskabok för att visa henne att hon har FEL. Notera fel, F-E-L!

Tyckte faktiskt om henne i början, hon var trevlig, pigg och glad för sin "unga" ålder. rolig med faktiskt. Men inte längre.. kanske vänder sig snart.! Det hoppas hon säkert!

 

Det känns ju bra, bara efter de första månaderna tillsammans. Om inte äns det..?

 

Ja, som pippis hårfärg och 60plusare! Vad tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0