slakterihuset

hallåhallå i stugan grå!

 

Kom nyss hem från familjen Goodwin, där hela simlaget har hållt till hela kvällen och lagat trerätters och gått på skogs-bingo! Jättemysigt har det vart, och främst roligt!

Sally(värdinnan,hehe) Lars och jag fick uppgiften att laga huvudrätten, så vi valde att laga hemgjorda hamburgare med hemgjorda potatisklyftor och tzatsiki. Haha.Ja, gott blev det!

Förrätten lagades av Stefan, Emma och Matilda, och då blev det fajitas. Supergott! Efterrätten lagades av David, Julia och Nellie och då bjöds det på citronpaj med grädde. Det strulade till lite här och vart(inte konstigt! Det kan aldrig inte strula till när davis ska göra något, än simma i och för sig!) David fick uppgift att vispa grädde, ja, alla var jätterädda att han skulle sumpa det rejält och vispa tills det blev smör. Slutade med att han vispade den för löst, så det blev en lös grädd-sås. De fick göra om sin citronfyllning pga david! Han stod och rev citronskal i 20min. Slutade med att han rivt hela citronen, när han bara skulle ha citronskalet!

Ja du, David! :))

Nej, innan vi for till familjen Goodwin körde vi ett abs pass och ett spinning pass nere på Nautilus! Abs-passet var rena plågeriet! HAHA! Så sjukt jobbigt var det, kändes som mage och rygg skulle gå sönder! Men skönt var det efteråt och ja kul med faktiskt. Direkt efter for vi till spinningcyklarna och körde intervallträning. Sjukt jobbigt där med! Jag svettades som en gris! Jag var så trött att jag blev yr och helt snurrig i skallen. När vi gick ut därifrån och upp mot simhallen kändes det som jag svävade i moln! Duschen efteråt var rena himelriket!

 

Ni som inte testat abs och spinning, gör det! och var beredda på att bli plågade rejält, MEN tänk er vilken jäkligt het mage och ben ni får utav det! Värt att testa!

 

Nej, nu tänkte jag förbereda mig för sängen och vila. Känner mig lite halvsjuk, usch! Imon är det sparringmatch(rugby. De gamla spelarna möter de nya spelarna) och sen på kvällen är det halloweenfest!

 

God natt alla glada barn!:))

 

Såhär ser Citronpaj ut. Gott va?

Ja, deras citronpaj såg ju inte ut så precis. Men den smakade bra endå. Ett OK! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0